Wednesday 20 July 2011

Kawan@sahabat@teman....

       Kawan ke,sahabat ke,teman ke,bg aku semua tue sama maksudnya....bermakna mereka merupakan slh sorang pendamping hidup kita..emm....Alhamdulillah,aku ada ramai kwn2 yg sntiasa dgn aku tak kira di saat susah mahupun sng aku..aku nangis ngan diorang,gelak ngn diorang,mngumpat pun ngan diorang...uuupppppsss!terlebey suda....:p..tak semua teman yg ada di sisi kita di saat kita betul2 memerlukan mrka..drp situlah kita dpt tau siapa yg benar2 layak digelar shbt..sepanjang 22 tahun aku hidup kt bumi Tuhan nie,terlalu ramai kwn yg aku jumpa..pelbagai jenis,sifat,ragam,tabiat..drp zmn sekolah shgga ke foem 6,lepas tu ke alam universiti plk,kwn2 yg byk support aku..
      Jom aku nk cita cikit psl kwn2 aku..x blh nak cita semua la,mau besok tak abis kalau cam tue..hehehe....so sapa2 yg bertuah shja namanya akan disebutkan di sini..cheewwahhhh!sebelum aku masuk U,aku ada 3 org shbt baik,kira shbt dunia akhirat la nie..Mizah,Fitrah & Ruby..Drp form 1 aku kenal ngn diorg..sejak tue,kitorang kemana2 pun ber empat..samapi kdg2 ada org ckp kitorang nie sombong..hahaha..beronggeng bersama2,hang out pun sama2..so sweet memory!tp skrg nie kami dah ada perbezaan..Mizah & Fitrah dah jd suami org,aku & Ruby plk still single mingle..mmg x dinafikan,bila seorg pompuan nie dh kahwin je,bts sosial diorang terbatas..aku pun dah lama tak jumpa diorang..rindu giler beb!rindu sgt2 nak kembali ke zmn dulu..uuuwaaaa....even kami jauh,tp dgn ada nya facebook,Alhamdulillah kitorang still keep in touch lg la kn....
    Masuk U plk,aku jumpa kwn2 baru aku..tp U aku nie kan x ramai pompuan....intake aku ladies pun 40 org je..yg plg x thn kt dlm klas aku,ladies ada 7 org je drp 44 org..caya tak?hahaha..sekali sekala rasa dikerumuni ngn llki2..chheewwaaahhhh!so kat U plk aku ada 3 org sibling..termasuk aku 4 la..still lg ber empat even ngan wjh yg baru..apapun yg lama ttp tak dilupakan..hehehe..diorang nie plk ialah Nesa Kiox,Syafika Artika & Moon..(gambar di atas nie gambar mrka)Diorang yg mula2 aku knl masa aku masuk U dulu..Skrg aku dah masuk thn akhir,Alhamdulillah diorg masih bersama aku..:)menempuh alam kampus bersama2 walaupun kami semua berlainan kos..



  
Gambar kat atas plk gambar bdk2 klas aku..lg 2 orang x dpt dikesan..hehehe..nak pg mana2 pun,ngan diorang la..biar aku perkenalkan kt korang ok..dr kiri,Misrozah,Nur Ain,Salwa,Rozela & myself..time nie baru keluar kls..biasala dah tak ada keja kn..hehehe..diorang la penghibur duka lara aku time kat dlm kls..buat assignment pun kalau blh nak 1 group..sng cikit..kalau ngan guys nie bkn nya apa,nak jumpa pun ssh..last2,kami jgk la yg tlg siapkan..tp bg yg ok tu,Alhamdulillah la..:) 
    tak kira la sapa pun korang,korang ttp kwn aku dunia akhirat tau!walaupun kita akan terpisah 1 hari nnti..Buat shbt2 di sekolah lama,rindu nye nak buat reunion ngan korang tau!to my sibling,nk dedicate cikit la..just want to say that,thanks so much!korang sentiasa ada bersama aku time aku ada problem..mmg dh cam adik beradik dh!aku syg korang sgt2 tau..tak lupa jgk wat kwn2 sekelas,(xpecially klas ZP44),korang mmg best!walaupun masing2 dgn plbgai gaya,sifat,papepun kita akan sama2 mnghabiskan pngajian nie thn dpn ok!Kita graduate sama2 tau!Lastly utk sapa2 yg mengenali diri ini,sbg seorg shbt,tegur lah aku jikalau akau ada melakukan kesilapan,bantulah aku disaat aku memerlukan dan sokong lah aku disaat aku berada pada jln kebenaran.........Love U alllsss!ahhhaakkkkzzzz!

No comments:

Post a Comment