Wednesday 20 July 2011

Around Dataran Merdeka....

Dah alang2 ddk kat KL nie,nie le peluang aku nak round2 satu KL!So,nk dijadikan cerita,kebetulan hari Sabtu yg indah hari tue tak ada tarining..So kat Dataran Merdeka ada Sambutan Hari Tentera Darat..aku tak ingat bapa hb tarikhnye..hehehe..apa lg..as a part of them,teringin jgk nak tgk live sambutan nie..cam meriah je rasa!aku plk mendapat sokongan moral drp housemate aku yg mmg b'semangat waja cam aku,kitorang pun plan la nak pg sama2..hehehe..






Haa........Mantap tak?Hahaha..dah alang2 dpt peluang cam nie kan,rugi la kalau aku lepaskan!so aku berpeluang pakai beg pasukan PARA yg beratnya kalau tak silap aku 80 kg kot..kalau tak silap la..PARA nie pasukan payung terjun ATM..mmg berat nye mak aii..hampir nak terbalik jgk la aku diwatnya!tp tue pngalaman yg best yg belum tentu org lain dpt rasa kn!cchhheewwaaaaaahhhh!mmg hari tue,naik lenguh jgk la kaki aku nie dok jln2 kat booth2 yg disediakan oleh ATM..Overall,aku puas hati la ngan exhibition nie..Congrate ATM!Sambutan nye plk mmg tersgt menggalakkan..At least org awam dpt belajar ke,or at least diorang dpt informasi yg berguna drp ATM..








Nie la sebahagian gmbr yg aku ambil..hehehe..tgkp gambar tue mmg wajib kot!yo la,dgn gambar le kita blh mengimbas segala memori2 kita..ahakkzz!For your information,askar2 yg berbaju merah tue ialah drp KOR AMOR DIRAJA..Diorang nie ada ada unit berkuda..tgk je la mamat2 yg berdiri tgkp gambar ngan aku kat atas tue,tinggi giler!aku yg dah mmg tinggi lampai nie pun kalah tau ngan diorang..hahaha..bdk2 U aku pun mmg ramai yg aku jumpa kat sana..so ada jgk la aku tgkp gambar ngan diorang..dah alang2 jumpa kan..tp conclusionnye di sini,tak sia2 aku bangun awal hari tue tau!hahaha..thn dpn maybe aku dah tak berpeluang nak tgk kot,yo la den dah abis study dah kot time tue..Apa pun,well done ATM!!!!ahakkzz........

No comments:

Post a Comment